Prowadząc firmę CreoConcept od kilkunastu lat, doskonale zdajemy sobie sprawę z faktu, że nasza działalność prowadzi do wszechstronnego rozwoju, a jednocześnie - wpływa na środowisko naturalne, na naszych pracowników i na społeczność oraz obszary, w ramach których pracujemy. Oferowane przez nas produkty wywierają wpływ nie tylko na naszych bezpośrednich klientów, ale także na ich partnerów. Zdajemy sobie z tego sprawę, dlatego każdego dnia dokładamy starań, by być firmą przyjazną dla środowiska naturalnego, która działając w oparciu o zasady etyczne, chroni naszą planetę.
#ThinkCreo to idea zrównoważonego rozwoju
- Nasze cele są spójne z 17 celami zrównoważonego rozwoju proponowanymi przez ONZ, które zawarto w Agendzie 2030. Dowiedz się więcej!
- Podejmujemy działania zmierzające w kierunku neutralizacji naszego wpływu na środowisko, m.in. poprzez stałe inwestycje we flotę samochodową.
- Dbamy zarówno o bezpieczeństwo, jak i o rozwój naszych pracowników, a także o ich dobre samopoczucie i przyjazną atmosferę pracy.
- Wspieramy edukację dzieci i młodzieży, między innymi poprzez popularyzowanie sportu, w tym szczególnie sportów zespołowych (piłka ręczna) i karate, rozumianego jako sztuka psychofizycznego samodoskonalenia.
W CreoConcept pracujemy zgodnie z certyfikowanym Zintegrowanym Systemem Zarządzania Jakością i Środowiskiem. Staramy się odpowiadać na wyzwania circular economy i oferować produkty z możliwie najdłuższym cyklem życia.
- Komponenty, z których powstają nasze produkty, nawet w 97% nadają się do ponownego użycia.
- Panele akustyczne BAFEO: jednej z naszych submarek, wykonujemy z filcu pochodzącego w całości z recyklingu. 1 metr kw. tego surowca to aż 22 zmielone plastikowe butelki PET!
- Organizujemy transport w sposób neutralizujący ślad węglowy (efektywne planowanie transportu w sposób pozwalający zmniejszyć konieczność wielokrotnego przemieszczania się tą samą trasą, łączenie transportów).
- Surowiec kupujemy od dostawców będących w naszym najbliższym zasięgu, a działalność produkcyjną koncentrujemy w ramach jednej lokalizacji, dzięki czemu nie ma potrzeby organizowania dodatkowego transportu.
- Wspieramy zielony transport: u nas zaparkujesz rower przed biurem bez przypinania go do ogrodzenia.
- Segregujemy odpady, a dzięki panelom fotowoltaicznym część energii czerpiemy ze słońca.
W CreoConcept zdajemy sobie sprawę z faktu, że kluczem do dalszego rozwoju firmy są bezpieczeństwo, zdrowie oraz budowanie zgranych zespołów, dlatego staramy się stwarzać pracownikom jak najlepsze warunki do pracy, jak i do wzajemnej integracji.
- Dbamy o budowanie dobrych relacji pomiędzy pracownikami: organizujemy eventy integrujące zespoły.
- Wspieramy rozwój pracowników: organizujemy szkolenia doskonalące kompetencje miękkie i twarde.
- Prawie 100% naszej załogi pracuje lokalnie zgodnie z dewizą „myślimy szerzej, działamy lokalnie”.
- Stanowczo sprzeciwiamy się wszelkim formom mobbingu i dyskryminacji.
- Przestrzeń naszego biura jest przyjazna dla osób o różnym stopniu niepełnosprawności.
Edukacja oraz popularyzacja sportu: to główne obszary wsparcia udzielanego lokalnej społeczności, w której funkcjonujemy.
- Działamy na terenie Kieleckiego Parku Technologicznego, co podkreślamy poprzez partycypowanie w jego inicjatywach, które nie pozostaje bez echa. W 2023 roku KPT świętując 15-lecie swojej działalności, przyznał nam wyróżnienie w kategorii Największy Inwestor, za znaczące inwestycje w ramach KPT i podnoszenie innowacyjności.
- Wspieramy kieleckich szczypiornistów (Industria Kielce) oraz klub karate Kyokushin.
Pracownicy zatrudnieni w ramach naszej organizacji: a także partnerzy społeczni i biznesowi, wyrażają gotowość do przeciwdziałania wszelkiej dyskryminacji w miejscu pracy tworzonym przez CreoConcept, by promować i tworzyć różnorodną przestrzeń. W naszej firmie wspieramy równość i spójność społeczną, a różnorodność i poszanowanie praw człowieka są integralnymi elementami kultury naszej organizacji.
Poszanowanie praw człowieka nie istnieje bez ochrony praw danej jednostki, w tym – także osobowych. W CreoConcept dużą rolę przywiązujemy do ochrony danych pracowniczych, danych naszych kontrahentów oraz współpracujących z nami organizacji zewnętrznych. Z tego powodu szkolimy naszych pracowników i uwrażliwiamy ich na ochronę danych osobowych, które przetwarzają i na których pracują.
Chcesz wiedzieć więcej? Zapoznaj się z politykami i innymi dokumentami, w oparciu o które działamy!
Staramy się kreować działania o szerokim zasięgu w taki sposób, by to, co robimy przedstawiało sobą najwyższą jakość, czyniąc nas wiarygodnym i godnym polecenia partnerem biznesowym zarówno dla klientów, jak i dla dostawców, którym gwarantujemy uczciwość i współpracę opartą na jasnych zasadach. Do współpracy zapraszamy tylko najlepszych, nasze relacje opierając na zasadzie wzajemnego zaufania, wymiany doświadczeń i wspólnego dochodzenia do rozwiązań, które docelowo, mają wzbudzać zachwyt, być trwałe, a zarazem neutralne środowiskowo.
Z tych powodów, zanim zostaniesz dostawcą CreoConcept, zapoznaj się z poniższymi dokumentami:
Dział handlowy
Za kontakt z Klientem odpowiada nasz dział handlowy, którym zarządza dyrektor handlowy Konrad Zimnicki. Posiadamy regionalnych kierowników sprzedaży, działających na terenie Polski i w Hiszpanii, a także głównego menadżera w Niemczech. Za przygotowanie oferty odpowiada dział ofertowania.
Dzięki tak określonej strukturze, jesteśmy w stanie sprawnie komunikować się z klientami na rynkach, na terenie których działamy.
Poszczególne etapy tworzenia finalnego produktu w dziale handlowym, obrazuje niniejszy schemat:
Dział realizacji, dział serwisu, dział gospodarki magazynowej oraz dział logistyki i transportu
Aby doprowadzić do realizacji zamówienia, po sporządzeniu oferty przez dział handlowy, prace nad jednostkowym zleceniem podejmują pozostałe działy firmy, dopełniając nawzajem swoje działania. Kierownik danego projektu oraz przyporządkowani do niego inżynierowie i asystenci, we współpracy z inwestorem, sporządzają dokumentację projektową. Pracownicy działu logistyki dokonują kalkulacji w zakresie zapotrzebowania na materiały po to, by następnie kierownik projektu złożył zamówienie w magazynie i zlecił opracowanie profili na lakierni. Na kolejnym etapie, produkty są cięte i uszczelkowane w magazynie. Wydawane są także akcesoria po to, by finalnie montażyści i ekipy podwykonawców zrealizowani dane zamówienie w miejscu jego realizacji. Logikę tych działań, obrazuje schemat:
Jak widać, CreoConcept dzieli się na działy, ale by zlecenie zostało dobrze zrealizowane, nad jego kształtem pracują wszyscy pracownicy firmy, a we współpracę z dostawcami oprócz oczywistego zaangażowania w te procesy działu logistyki, włączeni są także pracownicy o innych specjalnościach. Dzięki takiej organizacji pracy udaje nam się zachować najwyższą jakość oraz spełnić standardy i wymagania, jakie stawiamy dostarczanym przez nas towarom.
Poza oczywistymi kwestiami związanymi ze zwykłym realizowaniem zlecenia, naszym zadaniem jako firmy jest także ciągła weryfikacja, czy dostawcy zachowują należytą staranność w działaniach w obszarze ESG w swojej organizacji, a także we własnym łańcuchu dostaw. Z tego powodu, menadżerka ds. ESG weryfikuje kształt zbiorów dokumentów dotyczących zasad współpracy które przedkładane są dostawcom, w celu nadania im kształtu najbardziej adekwatnego do aktualnych wymagań w zakresie ochrony środowiska, zagadnień społecznych oraz ładu korporacyjnego.
Fundamentalną dla nas zasadą jest transparentne działanie w zgodzie z literą prawa, dlatego w firmie wprowadziliśmy politykę antykorupcyjną oraz określiliśmy zasady przyjmowania i wręczania prezentów, a członkowie zarządu przeszli szkolenia antykorupcyjne na platformie e-learningowej Centralnego Biura Antykorupcyjnego (moduły Korupcja w biznesie oraz Przeciwdziałanie korupcji), co potwierdzają zdobyte certyfikaty.
Oczekując pewnych działań od dostawców, sami także działamy. Tym samym, współpracując ze sobą nawzajem w ramach naszej organizacji mamy pewność, że współpraca z dostawcami oraz jej wyniki spełniają kryteria jakości, jakie sobie stawiamy.
Zapraszamy do współpracy!